A világpremier alkalmával csak a Fiat 600e akkumulátoros-elektromos szabadidő-autót ismerhettük meg, és későbbre ígértek információkat a 2024-ben érkező Fiat 600 Hybrid-ről – ez most bekövetkezett. Az olaszok tisztában vannak vele, hogy nem egyforma tempóban zajlik az elektromos átállás az európai kontinensen, például Olaszország is a sereghajtók közé tartozik e tekintetben, ezeken a piacokon még nem lehet lemondani a belső égésű motorral szerelt modellekről. Ilyen a 48 voltos öntöltő hibrid hajtással szerelt Fiat 600 Hybrid, amelynek az listaára 24 950 euró Olaszországban, ezzel sokkal olcsóbb, mint a Fiat 600e, ami 35 950 eurótól vihető el.

A Stellantis öntöltő hibrid hajtása az 1,2 literes, 100 lóerős turbómotort és egy 29 lóerős villanymotort tartalmaz, ezek egy 6 fokozatú duplakuplungos váltóba hajtanak be. A 48 voltos villanymotor feladata alapvetően az energia-visszatermelés és a belső égésű motor segítése, de bizonyos körülmények között önállóan is képes a Fiat 600 Hybrid mozgatására – nagyjából 1 km megtételére elég az akkumulátor kapacitása. A 0-100 km/óra gyorsulás 11 másodpercet vesz igénybe, a szabványos fogyasztás 4,7-4,9 l/100 km – ezek az adatok most még becslések, és változhatnak a hivatalos homologizáció során. Hivatalosan csak 1 képet közöltek a Fiat 600 Hybrid-ről, a többi a La Prima felszereltségű 600e-ről készült.

A lengyelországi Tychyben szeptember 11-én indult a Fiat 600 sorozatgyártása, az első példány egy La Prima felszereltségű, „Sun of Italy” narancssárga színű Fiat 600e La Prima volt. Az üzemben épp most állnak át a 3 műszakos termelésre, mert készülnek a Jeep Avenger és a Fiat 600 piaci bevezetésére.