Másfél évvel ezelőtt még látványos megjelenésű digitális grafikaként ismerhettük meg az Ares Design S1-es modelljét, kupé és kabrió formában is, amelyet a Chevrolet Corvette C8-as alapján terveztek megvalósítani. Ma már Ares Modena néven működik a cég, amely most megmutatta a végleges autókat, amelyeknél sokat finomítottak a megjelenésen, azaz a gyakorlatban is működő fényszórókat, kellően nagy légbeömlőket helyeztek el a kocsi orrán és reálisabbak lettek a kerekek is.

Nem csak a karosszérialemezeket cserélik le, de a belső teret is átalakítják, búcsúzik a jellegzetes gombsor-ív, helyette az anyósülés elé is kerül digitális kijelző. A technikáról csak annyit tudunk, hogy az Ares Modena saját kipufogórendszere javítja a vezetési élményt, azaz a hang- és a teljesítménykibocsájtást is javítja, de azt már nem részletezik, hogy melyik V8-as szívómotort veszik alapul: a normál modell 6,2 literes blokkját, vagy a Z06-os magas fordulaton dolgozó 5,5 literes motorját használja-e a 24-24 példányban készülő Ares S1 Coupé és Speedster.