Technikailag a Nio EP9-esé az elsőség a villanymotoros kínai szuperautók között, de abból mindössze 10 példányt építettek, ezzel szemben a most bemutatott Aion Hyper SSR-ből annyit készítenek majd, amennyit csak el tudnak adni. Utóbbival kapcsolatban érdemes megjegyezni, hogy a hasonló tudású nyugati gépkehez képest potom áron adják majd az autót, az alapváltozat 74 millió Ft-nyi jüanba kerül, míg a csúcsmodellt 97 millióért kínálják.

Előbbi a Hyper SSR névre hallgató, hátsókerékhajtású változat, amelyről teljesítményadatot nem közöltek, csak annyit, hogy a 0-100 km/óra gyorsulást 2,3 másodperc alatt teljesíti, utóbbi a Hyper SSR Ultimate 2 motoros összkerékhajtással és 1225 lóerős rendszerteljesítménnyel, és ennek mindössze 1,9 másodpercre lesz szüksége a 0-100 km/óra sprinthez. Később részletezik majd a technikát, a sorozatgyártás csak jövő nyáron indul és 2023 októberében ülhetnek majd bele az első ügyfelek az autóba.

A konstrukcióról is csak főbb vonalakban árultak el részleteket, elöl-hátul külön segédkeret tartja a kettős keresztlengőkaros felfüggesztést és a hajtómotort, a karosszériaelemeket karbonból készítik, hátra automatikusan felnyíló szárnyat szerelnek. Minimalista a beltér 8,8 colos műszeregységgel és 14,6 colos központi érintőképernyővel.