A Ricardo nevű mérnöki szolgáltatásokat nyújtó vállalkozás, egészen pontosan a Ricardo Defende készítette el a Ford Ranger HEX 6×6 elnevezésű hibrid járművet, amely egy kis méretű, de sok terhet szállítani képes pickup. A terhelhetőség 3,8 tonnára nőtt, ebből még a harci járműveknél megszokott páncélozás után is rengeteg marad hasznos teherbírásnak. A 3,0 literes V6-os dízelmotorral (253 LE) szerelt Ford Ranger hajtásláncát változatlanul hagyták, a szintén a Fordtól származó – a Mach-E és a Transit-E alatt használt – elektromos hátsó tengelyét (286 LE) önfenntartó rendszerként építették be, azaz ez a saját akkumulátorát fékenergia-visszatermeléssel tölti, dízelmotor nem képes tölteni ezt. A Ford Ranger HEX 6×6 teljesen működőképes prototípus, azt nem árulták el, szereztek-e már megrendeléseket.