Már most is kínál otthoni töltőberendezéseket és elektromos robogót a BestBuy üzlethálózat, amely több kezdő vállalkozással, illetve a Ford (Focus Electric) és a Mitsubishi (i MiEV) céggel is tárgyalásokat folytat arról, hogy forgalmazza azok elektromos autóit.

Az autós cégek örömmel üdvözölték a kezdeményezést, mivel a márkakereskedőik egyelőre idegenkednek az újfajta autóktól – nem egyszerűen eladni kell azokat, hanem meg kell győzni a vásárlókat arról, hogy igenis megéri sokkal több pénzt fizetni egy olyan autóért, amelyet aztán sokkal rövidebb távon tud majd a használni a kedves ügyfél. Az elektronikai szupermarket-hálózat 1101 üzletében egyszerre több elektromos autót is árulna, és a témában jobban képzett eladói, és a meglévő, elektronikai kütyük iránt fogékony vásárlóközönsége segítségével sokkal könnyebben és sokkal nagyobb darabszámban tudna elektromos autókat értékesíteni. Legalábbis ezzel érvel a tárgyalásokon.