Tavaly nyáron mutatták be a Polestar 2 BST 270-est, amelynél klasszikus tuningfogásokkal és az akkor még nem elérhető 476 LE/680 Nm teljesítményű hajtással. Idő közben frissült a típus, amelynek alapváltozata a vezetési élmény növelése érdekében hátsókerékhajtásra váltott, és immár a 476 LE/680 Nm teljesítményű hajtás egyszerű feláras extra, szóval a 2023-as BST limitált széria már nem olyan különleges, mint 1 évvel ezelőtt.

Csak itt választható a Nebula zöld fényezés, ami mellett még fekete választható, opciósan mattfekete fólia-dekorral látják el mindkettőt, MicroSuede műbőr kárpitozás kapnak az ülések. A legfontosabb sajátság az átalakított felfüggesztés, ahol 25 mm-rel csökkentik a hasmagasságot, állítható Öhlins lengéscsillapítókat építenek be, előre is kanyarstabilizátor kerül, a rugók 20%-kal feszesebbek, a 21 colos felnikre kifejezetten a BST számára kifejlesztett 245/35 R21 méretű Pirelli P Zero abroncsokat szerelnek. A Polestar weboldalán már rendelhetőek az autók, amelyekből 230 darabot készítenek Európa és Észak-Amerika számára, a kiszállítások a 3. negyedévben indulnak.