Meglepő módon egy olyan, szemmel láthatóan far-középmotoros sportkocsi megjelenését védte le a Honda, amely nagyobb a japán belpiacos S660-asnál, és ránézésre kisebb az új NSX-nél. A kötelező tartozékok hiánya (úgymint kilincsek, használható méretű tükrök, satöbbi) arra utal, hogy ez még csak egy tanulmány lesz, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy még megéljük az autó piacra dobását.
![](https://www.automotor.hu/wp-content/uploads/2015/06/256946_honda2.jpg?x88250)
Az új Honda NSX-et is hosszú éveken át tanulmányozták, míg nem is olyan rég bemutatták a végleges, sorozatgyártású autót – igaz, néhány fényképen kívül még mindig nincsenek hivatalos információk a hibrid szupergépről. Az itt látható sportkocsi egyébként mintha kabrió lenne, könnyen lehet, hogy az S2000-esnek akarnak egy méltó utódot készíteni.
![](https://www.automotor.hu/wp-content/uploads/2015/06/256947_honda3.jpg?x88250)
A technika pedig igen jó eséllyel benzin-elektromos hibrid hajtást jelent majd, amelynél a Civic Type R-ben is használt 2,0 literes turbómotort támogatják meg még pár száz Nm-rel és pár lóerővel csak a rend kedvéért. Ez egyébként szintén csak találgatás az alapján, hogy a Honda idén az Electric SH-AWD elnevezésű sportkocsival áll rajthoz a Pikes Peak hegyi felfutón, a CR-Z elemekből összeeszkábált karosszéria alatt pedig szemmel láthatóan középmotoros technika rejtőzik.
![](https://www.automotor.hu/wp-content/uploads/2015/06/256948_honda4.jpg?x88250)
Erről az autóról egyébként jelenleg csak annyit tudunk, hogy nem véletlenül tesztelik az autóban használt újfajta műszaki megoldásokat – Electric SH-AWD összkerékhajtás, P-AWS Precision All-Wheel Steering – és ezekről hamarosan több információt is közölnek majd. A türelem rózsát terem, és jó eséllyel pár éven belül egy középmotoros Honda Roadstert is.
![](https://www.automotor.hu/wp-content/uploads/2015/06/256949_honda5.jpg?x88250)
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!