A Hyundai márka aktuális csúcsmodellje a Palisade nevű luxus szabadidő-autó, amely nem csak a VIP-belsővel kerül a hírekbe, de azzal is, hogy penetráns bűzt áraszt az utastere – ezt a minőségi kifogást aztán gyorsan orvosolták. A modellfrissítésnél az eddiginél nagyobb méretű, négyszögletes hűtőrácsot kapott az autó, amelyet új LED-es fényszórók fognak közre, lecserélték a hátsó lökhárítót is.

Bent új a műszerfal, a kormánykerék, az üléseket is lecserélték – az eddigi 7 mellett már 8 üléssel is elérhető az autó –, a 2. sorban az ülésszellőzés, a 3. sorban az ülésfűtés az újdonság. A központi érintőképernyő már 12 colos képátlójú, digitális lett a belső tükör, és már 3 Amperes töltőáramot biztosító USB-C csatlakozókat használnak mindenhol, a vezetéknélküli töltő 5 helyett 15 Watt teljesítményű. Nem lett erősebb a 3,8 literes V6-os szívómotor, ami 291 LE/355 Nm teljesítményű, széria a 8 fokozatú automatikus váltó, az összkerékhajtás feláras.