A Human Horizons nevű kínai cég a villanyautó-piac felső régióit célozta a HiPhi márkanéven kínált, meglehetősen szokatlan megjelenésű típusaival, és egészen az utolsó pillanatokig nem adta fel a reményt – november végén jelentették be 1305 lóerős rendszerteljesítményű modelljüket –, de nem tudta magát függetleníteni a villanyautó-piac megtorpanásától. Elfogyott a pénze, ezért most hibernálják a céget, hivatalosan ez még nem csőd.

Először is bezárták a kínai kereskedéseket, majd most bejelentették, hogy fél évre felfüggesztik a gyár működését (a Dongfeng Yueda Kia gyárát vették át), és közölték a kínai munkavállalókkal, hogy nem fogják kifizetni az év végi bónuszt, a januári fizetésekkel csúsznak, akik a céggel maradnak, február 18-máricus 18 között a fizetésük 70%-át kapják, ezt követően minimálbért fizetnek nekik – amíg még létezik a cég –, akik netán aggódnak a TB-jük miatt, azok pedig jobban teszik, ha saját maguk fizetik be a juttatást a kínai államnak…
A Human Horizons egyébként nem volt valami sikeres, 2021-ben 4237, 2022-ben 4349, 2023-ban 4829autót értékesítettek, miközben az autógyáruk éves kapacitása 150 000 autó. A meglehetősen alacsony darabszámok mellett is a belépőmodelljük volt a legnépszerűbb, a HiPhy Y szabadidő-autó, a nagyobb HiPhi X szabadidő-autó és HiPhi Z szedán drágaságuk miatt csak mellékszereplő.