Több levegőt kap az új motor, ami nem fér a széria kasztni bőrébe Több levegőt kap az új motor, ami nem fér a széria kasztni bőrébe

Amíg mi itt Európában épp a legújabb családi modellt próbálgatjuk, az Egyesült Államokban épp az 550 lóerős Camaro a téma a Chevrolet háza táján.

Végre a GM póniautója is megkapta a 6,2 literes, kompresszoros V8-as erőforrást, amelynek a teljesítményét ugyan visszavették 550 lóerőre, de azért még így is ez a legerősebb izomautó, ami ma megvásárolható. A 745 Nm-es nyomatékkal hatfokozatú kézi kapcsolású, vagy felár ellenében hatfokozatú automatikus váltó birkózik, nagyobb teherbírású differenciálművet és féltengelyeket is kapott a Camaro ZL1. A megállásról Brembo fékrendszer – elöl hat, hátul négy dugattyús féknyergek – gondoskodik.

Bent semmi nagy újdonságra nem számíthatunk Bent semmi nagy újdonságra nem számíthatunk

Az autó megjelenését egy kicsit át kellett alakítani az új motor miatt, egyrészt több levegőre van szüksége, másrészt nem fért el a magas erőforrás a széria motorháztető alatt. A csomagtérfedélre nagyobb méretű légterelőt kapott, és ennél már négy csöves a kipufogó-végződés. Az autó forgalmazása egyébként csak 2012 elején indul, idén nyáron véglegesítik majd a felfüggesztés hangolását.

Nagy lökettérfogat, mechanikus feltöltés. Ez kell az izomautóhoz Nagy lökettérfogat, mechanikus feltöltés. Ez kell az izomautóhoz