A Beijing Automotive Industry Corporation kifejezetten azért hívta életre a Senova márkát, hogy a Saab csődtömegéből megvásárolt gyártószerszámokkal autókat készítsen. A forma jogát már nem szerezték meg, ezért csak az üvegek és az ajtók körvonala utal arra a Senova D60-as típusnál, hogy egykor Saab 9-3-asként kezdte meg az életét. Most pedig tovább fokozták az autót, itt a CC elnevezésű sportváltozat.

A tetőkárpit feketére színezése már nem fért bele a teljes átépítésbe A tetőkárpit feketére színezése már nem fért bele a teljes átépítésbe

A fényképeket elnézve kijelenthetjük, hogy az ember egyik szeme sír, a másik meg szomorú. Valahogy nem érzik a kínaiak azt, hogyan lesz sportos egy autó megjelenése. Az első lökhárítóba hatalmas méretű légbeömlőket, és azok köré piros ívet faragtak, de például küszöbborításra már nem futotta az erejükből, csak a piros koptatócsíkot döntötték meg.

A sajtófotó szerint bőven beleforgatható a piros mezőbe a turbómotor A sajtófotó szerint bőven beleforgatható a piros mezőbe a turbómotor

Igazából hátulról nyújt döbbenetes látványt a Senova D60 CC, ahol az első lökhárítóhoz hasonlóan piros kerettel szegélyezett hatalmas méretű nyílásokat találunk, amelyek közepén hatalmas, négyzet alakú kipufogót látunk. Ja és ott a vasalódeszka-szárny, meg a teljességgel hatástalan diffúzor. A belső térben piros-fekete hangulat uralkodik, egyébként nem nyúltak hozzá, ahogy a technika is változatlan. A BAIC saját fejlesztésű 1,8 és 2,0 literes benzines turbómotorjaival lehet kérni az autót.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!