Egykor Mitsubishi Galant és Debonair autókat is tuningolt az AMG, úgyhogy a mostani Mercedes V-osztály igazán nem számít különlegességnek – főleg, hogy nem a dobozos kisteherautót, hanem a jórészt felár ellenében minden földi jóval felszerelt személyautó változatot vették kezelésbe.

Igazából újdonságnak se nevezhető az AMG Line csomag, hiszen tavasszal azt már láthattuk a Vision-e elnevezésű, leginkább a hálózatról tölthető hibrid hajtást előtérbe helyező tanulmányon. Ugyanaz az első lökhárító, a hátsóról hiányzik az elektromos csatlakozást rejtő kis ajtó, és új a 19 colos könnyűfém felnik megjelenése is. Ezek mögött 17 colos átmérőjű féktárcsákat találunk, a hasmagasságot 15 mm-rel csökkentik és feszesebb hangolásúak a rugók és a lengéscsillapítók.

Aki tehát kényelmet akar, az ne vegyen AMG Line csomagot, ahol olyan apróságokkal kárpótolják az utasokat, mint az ezüst színű gyűrűk a légbeömlők körül, a karbon betétek, a fekete tetőkárpit, vagy a szálhúzott alumínium pedálok. Ezen felül olyan extrákat is lehet kérni, mint a nagy üvegtető, a hűtőrekesszel megvilágított pohártartókkal rendelkező középkonzol, táblagéptartók, hátsó szellőztetett ülések. A Mercedes V-osztály összes motorjával és hajtásával, illetve mindkét karosszériájával rendelhető az AMG Line csomag.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!