Négy éven át dolgoztak a Porsche akusztikai mérnökei a Cayenne GTS Coupéhoz készített feláras sportkipufogón, a munkát megkezdő Jörg Winkler 2018-ban nyugdíjba ment, a fejlesztést Stefan Hader vezetésével fejezte be a csapat. A korábbitól eltérően középen vezetik ki a két kipufogócsövet, ami a V8-as motor hangját kiemelő különleges hátsó dobnak köszönhető. Azon kellett sokat dolgozni, hogy mindig hallható legyen a jellegzetes hang, de az soha ne legyen túl hangos – előírások –, ennek köszönhető például, hogy egészen a hátsó dobig külön vezetik el a két hengersor kipufogógázait, és azon belül elkülönítve haladnak át a gázok; ez a kialakítás magas fordulaton ad némi extra zöngét az egésznek. Több pillangószelep is van a rendszerben, amelyek fordulatszám- és motorterhelés függő program szerint nyitnak és zárnak, az utastérben a hátsó rész zajszigeteléséből visszavettek, hogy jól hallják az utasok a kipufogót.