Az A-és B-osztályt követően az ugyanarra a padlólemezre épülő GLA-osztály, valamint a CLA Coupé és Shooting Brake is megkapja az EQ Power elnevezésű hálózatról tölthető hibrid hajtást, amivel már a zöld rendszám viselésére és az ezzel járó kedvezményekre is jogosult lesz az autó. A 250 e jelzésű hajtásláncban az 1,33 literes turbómotor 160 lóerővel és 250 Nm-rel dolgozik, ezenkívül még egy 102 lóerő és 300 Nm teljesítményű villanymotor hajt be a nyolcfokozatú duplakuplungos váltóba; a rendszerteljesítmény 218 lóerő, a rendszernyomaték 450 Nm.

A 15,6 kWh kapacitású folyadékhűtésű lítium-ion akkumulátor nagyjából 150 kg tömegű, és akár villámtöltéssel is táplálható, 24 kW-os egyenáramú töltővel 25 perc alatt lehet elérni a 80%-os töltöttségi szintet, míg 7,4 kW-os fali töltővel 1 óra 45 perc alatt lehet feltölteni a teljesen lemerült telepet. Az elektromos hatótávolság a CLA 250 e Coupénál 60-69 km, a CLA 250 e Shooting Brake esetén 58-68 km, míg a GLA 250 e-nél 53-61 km, az elektromos csúcssebesség minden karosszériaváltozatnál 140 km/óra. A végsebességben a kupé vezet 240 km/órával, majd a kombi következik 235 km/órával, a szabadidő-autó legfeljebb 220 km/órás sebességet képes elérni. A különleges kipufogórendszer a B oszlop magasságában, a kocsi hasa alatt végződik, mert a padló hátsó része alatt az akkumulátornak és a benzintartálynak kell a hely. A kormányon lévő kapcsolófülekkel nem csak a fokozatok között lehet váltogatni, de az öt fokozatban állítható energiavisszatermelés (motorfékhatás) is ennek segítségével állítható.