Nem mindegyik sajtófotóra sikerült helyen ráretusálni az új hűtőrácsot, valahol lehagyták a kábelt, hogy az ne zavarja a rendszám olvashatóságát…

A Stellantis kínai partnere a Dongfeng, amely az újrahasznosításnak azt a formáját választotta az ES600-as villanyautó megépítéséhez, hogy a Peugeot által már leváltott 408-as szedán – ez a 308-as lépcsős hátú változata – karosszériáját használják tovább, amibe aztán saját akkumulátoros-elektromos hajtást építenek. Az első kerekeket hajtó villanymotor csúcsteljesítménye 150 lóerő, a padló alá épített akkumulátor 53,59 kWh kapacitású, amivel a kevésbé reális NEDC-ciklus alapján 430 km-es hatótávolságot tud az autó.

Minimálisak a karosszéria változásai, a hasmagasságot megnövelték, hogy legyen helye az akkumulátornak, a hátsó sárvédőről eltüntették a tanksapkát, a töltő-csatlakozót a kék csillagokkal díszített hűtőrács-betét rejti. A műszerfalba vetített kijelzőt építettek – már Peugeot-ként is hagyományos helyén, azaz a volán mögött volt a műszeregység –, a középkonzolt pedig hatalmas méretű, élére állított érintőképernyővel váltják ki. Üzletembereknek szánt utazóautóról van szó a Dongfeng Fukang ES600-asnál, így alapáron jár a bőrkárpit. A vételár 153 800 jüan, azaz 8,2 millió Ft, de már dolgoznak a taxiflottáknak szóló finanszírozási konstrukciókon is, amelynél olcsóbb lesz a vételár de a havidíjba beépítik az akkumulátor-használat díját.