Az 1,5 literes turbómotort használja a Škoda Octavia G-Tec, a fölgáz-üzemre optimalizált működés miatt a négyhengeres teljesítménye 130 lóerőre csökken. A Miller-ciklus alapján működő erőforrás szabványos fogyasztása földgázból 3,4-3,6 kg/100 km, benzinből 4,6 l/100 km. A 3 darab földgáztankban 17,33 kg gáz fér el, ami 500 km-re elég, a 9 literes benzintank további 190 km-t ad ehhez hozzá – utóbbi csak szükségmegoldás arra az esetre, ha a földgáz-kúthálózat hiányosságait kell áthidalni. Akkor használja a benzint az elektronika, ha -10°C alatt van a külső hőmérséklet, vagy a tartályokban a gáznyomás 11 bar alá csökken. A gáztartályok miatt a csomagtér befogadóképessége a padló alatti fiók megszűnése miatt 455 (ötajtós) vagy 495 (kombi) literre csökken. A Škoda Octavia G-Tec sajtóközleményben az is szerepel, hogy megújuló energiával előállított szintetikus metánnal akár teljesen klímasemleges is lehet az üzemeltetés – annyi a szépséghibája a dolognak, hogy ez egyelőre csak elméleti szinten létező eljárás…