Ugyanarra a PSA-eredetű padlólemezre épül az Opel Mokka, mint az új Corsa, így a belső égésű motoroknál sincs meglepetés. A benzines a Szentgotthárdon is gyártott 1,2 literes háromhengeres turbó, a dízel meg az 1,5 literes négyhengeres.

Az alapváltozat 100 lóerős (205 Nm) és hatfokozatú kézi kapcsolású váltó jár hozzá, az erősebb benzines 130 lóerős (230 Nm), és extraként kérhető a nyolcfokozatú automatikus váltó – mindkét teljesítményszinten a maximális nyomaték legalább 95%-a az 1500-3750/perc fordulatszám-tartományban a vezető rendelkezésére áll. A dízel ebben a karosszériában 110 lóerős (250 Nm), és csak hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval kérhető, átlagfogyasztása 3,8 l/100 km.

A belső égésű motorok bejelentésével egyszerre ismerhetjük meg a GS Line megjelenési csomagot, amelynél króm helyett feketék a karosszériadíszek, és az oldalablakokat egy piros csíkkal keretezik. A kétszínű fényezés a tető mellett a motorháztető fekete fényezését is magába foglalja, az utastérben fekete a tetőkárpit, az üléseken piros díszvarrás és csíkok teszik sportosabbá a hangulatot.