Hiába hasítanak a Range Rover eladások, úgy tűnik a Jaguar-Land Rovernek spórolnia kell. Talán ennek köszönhető, hogy nem teherautó dobozában, titokban küldték haza a korábban a Nürburgringen is tesztelt Jaguar XFR-S prototípust, hanem a többi hétköznapi autó között, a Calais-Dover közti kompon utazott a gép.

Minimális az álcázás, hiszen azon kívül, hogy nagyobb hűtőnyílásokat kap az első lökhárító és néhány extra légkiömlővel gyarapodik a motorháztető, nincs érdemi változás. Minek is, jól néz ki az autó, szuperszedánként meg még dögösebb lesz.

Műszakilag se számíthatunk nagy meglepetésre, hiszen az XKR-S-ben már bemutatott, 550 lóerőre felhergelt 5,0 literes, kompresszoros V8-as kerül a motortérbe, amihez nyolcfokozatú ZF automatikus váltó csatlakozik. Hangyányival lassabbnak ígérkezik a limuzin a kupé- vagy kabrió sportkocsinál, mivel úgy 100 kg-mal nagyobb a tömege, de még így is 4,5 másodperc körüli 100-ra gyorsulásra számíthatunk, amivel hozza majd az elvárható szintet – Audi S6 4,6 sec, BMW M5 4,4 sec, Mercedes E 63 AMG 4,5 sec.

Legkésőbb Párizsban, de még inkább a Moszkvai Autószalonon várható a Jaguar XFR-S hivatalos bemutatása. Oroszország lehet az egyik fő piaca a típusnak Kína, a Közel-Kelet és az Egyesült Államok mellett.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!