Brazíliában kezdettől fogva egy, a helyi viszonyokhoz szabott változatban forgalmazták a Citroen C3 Picasso-t, amely most, a 2013-as modell bejelentésével még távolabb került az európai megfelelőjétől.

Továbbra is eltérő az első lökhárító, amelyen több a légbeömlő-nyílás, a hátfalon nagyobbak a lökhárító sarkaiban elhelyezett világítótestek, és a rendszámtábla is a csomagtér fedél jobb oldalán helyezkedik el. A C3 Picasso megkapta a helyben kifejlesztett, az 1,4 literes, nyolcszelepes négyhengeres továbbfejlesztésével készített 1,5 literes, nyolcszelepest, a 93 lóerős motor benzinnel és etanollal, vagy ezek bármilyen keverékével üzemeltethető. Az extraként kérhető, 1,6 literes, 122 lóerős erőforráshoz nem nyúltak.

A felszereltség bővült, Brazíliában jelentős előrelépés, hogy immár alapáron adnak az autóhoz két légzsákot és blokkolásgátlót. A mifelénk megvásárolható Citroen C3 Picasso kisautó-egyterű megújulása a 2013-as Párizsi Autószalonon várható, de mifelénk az új, háromhengeres motorcsaládra való átállás lesz a legnagyobb változás.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!