Spórolnia kell a Mazdának, a koronavírus-járvány miatt 21%-kal csökkent az értékesítése, az idei pénzügyi évet előreláthatólag több mint 400 millió eurós veszteséggel zárják. Felgyorsítják a költségoptimalizálási programjukat, ami azt jelenti, hogy még jobban támaszkodnak majd a Toyotával megkötött stratégiai együttműködésre. Az Egyesült Államokban egy hibrid Toyota alapján készített, helyben gyártott szabadidő-autót dobnak piacra, Európában pedig a saját Mazda2-es helyett átmárkázott Yaris hibridet árulnak majd. A pontos dátum még nem ismert, egyelőre a lágyhibrid Mazda2-es is megfelel a CO2-előírásoknak, 2021-ben még a jelenlegi felállás mellett maradunk.
A terveknek megfelelően halad a Toyota nagy méretű, hosszmotoros TNGA építőkészletére épülő új modellek, és az azokhoz készülő soros hathengeres benzin/dízel/X motor fejlesztése, a lágyhibrid mellett hálózatról tölthető hibrid hajtással is elérhetőek lesznek ezek.

Az Isuzu készíti a BT-50-es aktuális generációját