A Nürburgringen leplezték le a felfrissített Nissan GT-R Nismo-t, amelynél jobb híján még tovább finomították a konstrukciót. Például kimerevítették a motorháztetőt, hogy az extrém sebességeknél se mozogjon a lemez közepe – úgy látszik, a tulajdonosokat zavarta ez a jelenség.
![](https://www.automotor.hu/wp-content/uploads/2016/05/288589_nissan2-1.jpg?x88250)
A nagyobb méretű első légbeömlő úgy enged több levegőt a hűtőre, hogy nem rontja a légellenállást, a lökhárító peremén elhelyezett kis függőleges vezetőszárnyak a kerékjáratok mellett optimalizálja a légáramlást; nem csak a kiegészítő szárnyak, de az egész lökhárító karbonból készül. Hátul tekintélyes méretű szárnyat és az eddigi két ovális helyet négy kerek kipufogó-végződést látunk. A Nissan valaha gyártott legnagyobb leszorító-erőt produkáló autója a felfrissített GT-R Nismo.
![](https://www.automotor.hu/wp-content/uploads/2016/05/288590_nissan3-1.jpg?x88250)
A 3,8 literes V6-os biturbó teljesítménye 30 lóerővel nagyobb, pontosan 600 lóerős a normál változaténál, ez leginkább annak köszönhető, hogy ugyanazokat a turbófeltöltőket használják, mint a GT3-as versenyautóban. Menetteljesítményeket nem közöltek, de azt igen, hogy a merevebb karosszéria és az áthangolt felfüggesztésnek köszönhetően a szlalom- és kanyarvételi tulajdonságok 2 százalékkal javultak. Ugyanazt a műszerfalat kapja a 2017-es Nissan GT-R Nismo, mint a normál (a fizikai kapcsolók számát 27-ről 11-re csökkentették), azonban bőr helyett alcantara kárpitot kap.
![](https://www.automotor.hu/wp-content/uploads/2016/05/288591_nissan4-1.jpg?x88250)
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!