Az olasz Totem Automobili akkumulátoros-elektromos hajtásúvá alakított Alfa Romeo Giulia GT-vel kezdett, majd következett az erre megszólalásig hasonlító, de kicsit nagyobb méretű és V6-os biturbót használó saját konstrukció. Ez utóbbinak az alapján készül most a Totem GTAm, amely az eredeti recept alapján egy következetesen a versenyzésre optimalizált változat. A saját tömeget 200 kg-mal csökkentik, például fényezés csak az orra kerül, egyébként csak lakkozzák a karbon vázat és karosszériát, miközben 20 centivel kiszélesítik a kerékjáratokat – a saját tömeg mindössze 1095 kg. A Dymag kifejezetten ehhez az autóhoz csinálja a 2 részes felniket, amelyekre elöl 235/35 R19, hátul 285/35 R19-es Pirelli Trofeo R abroncsokat szerelnek. Az Italtecnica által készített V6-os biturbó lökettérfogatát 2,8 literről 3,2 literre növelték, a teljesítmény így már 810 LE és 730 Nm, a váltó 6 fokozatú szekvenciális és természetesen van részlegesen önzáró differenciálmű is. Ilyen számok alapján nem csoda, hogy a 0-100 km/óra gyorsulás mindössze 2,6 másodpercig tart és a csúcssebesség meghaladja a 300 km/órát. A Totem Automobili mindössze 5 darab GTAm-et készít, az ügyfél az orr és a bőr/Alcantara kárpit színét választhatja ki az 1,1 millió dolláros vételár leszurkolását követően.