Már lejárt az embargó, de a Maserati weboldalán még mindig nincsenek fent az új Quattroporte számai, ellenben néhány sajtóorgánumnak már odaadták az információkat – az internetnek hála meg közölni is tudjuk azokat.

Két turbófeltöltős benzinmotorral indul majd a forgalmazás, a kisebbik 3,0 literes és V6-os, teljesítménye 404 lóerő (5500/perc), maximális nyomatéka 550 Nm (1750/perc). Így motorizálva a 96 km/órás sebességet 5,1 másodperc alatt éri el, csúcssebessége 285 km/óra. Széria a nyolcfokozatú automatikus váltó, és felár ellenében akár összkerékhajtással is kérhető lesz majd ez az erőforrás. Ennél alapból a hátsó kerekek hajtottak, és ha azok tapadásukat vesztik, legfeljebb a motor nyomatékának 50 százaléka megy az első tengelyre.

A V8-as motor lökettérfogata 3,8 liter, teljesítménye 523 lóerő (6500/perc), nyomatéka túltöltéssel 710 Nm (2000/percnél). Csak hátsókerékhajtással kombinálható ez a motor, amellyel 4,7 másodperc alatt ugrik 97 km/órás sebességre a Maserati Quattroporte, és 307 km/óra a vége. Nem rossz ez egy 5,26 méter hosszú, 3,17 méteres tengelytávolsággal megáldotott autótól, amelynek 1860-1900 kg (V6-V8) a tömege. A 3,0 literes V6-os dízelmotorról vélhetően a Genfi Autószalonon tudunk majd meg többet.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért