A kínai Zotye konszernen belül a kifejezetten olcsó autókért felelt a Jiangnan autógyár, amely 2001-2010 között kínálta a második generációs Suzuki Alto licencváltozatát TT néven – mi ezt az autót Maruti 800-asként ismertük a kilencvenes évek elején. Ezt az autót használták inspirációnak a formatervezők a visszatéréshez, hiszen pár év szünet után újra autót gyárt a Jiangnan.

A BAIC által készített Ruixiang Hoen O2 alapján készül a Jiangnan U2, amelynek azonban az orrát és a farát úgy alakították át, hogy az a már említett Suzuki kisautóra emlékeztessen; érdekes, a végeredmény erősen hasonlít a Honda e villanyautóra. A 3,81 méteres karosszéria 2,52 méteres tengelytávolságú, és 2 hajtás közül választhatnak majd az ügyfelek. Az alap villanymotor 75 LE/120 Nm teljesítményű, ennél 305 km a kínai szabvány szerinti hatótáv, míg az opciós hajtómotor 109 LE/160 Nm teljesítményű és a nagyobb – de szintén ismeretlen kapacitású – akkumulátorral 406 km a hatótávja. Az U2 árait és a forgalmazás időpontját még nem közölte a Jiangnan.