Mindössze ötféle karosszériaszínben rendelhető a Jaguar XFR-S nevű szuperszedán, és már ezek nevei is mindent elmondanak: Francia Versenykék (ez látható a fényképeken), Végső Fekete, Stratusz Szürke, Sarkvidéki Fehér és Olasz Versenypiros. Azonban a rajongók biztosan hiányolják majd a Brit Versenyzöldet…

Amiben nincs hiány, az a teljesítmény. Az 5,0 literes, kompresszoros V8-as teljesítménye 550 lóerő, a maximális nyomaték 680 Nm. Ehhez egy kicsit belenyúltak a ZF automatikus váltó vezérlésébe is, ha a számítógép azt érzékeli (gázadások és fékezések intenzitása, keresztgyorsulások stb.), hogy sportosan halad a sofőr, akkor automatikusan jobban kiforgatja a fokozatokat, és a lehető legjobban felgyorsítja a kapcsolási időt, még ha az a komfort rovására is megy.

Padlógázon 4,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra minden idők legfürgébb Jaguar szedánja, a végsebesség 300 km/óra – ezt az elektronika korlátozza. Politikailag korrekt módon van motorleállító is, a fogyasztás azonban nem téma annál, aki megveszi az XFR-S-t. A sportos vezethetőség érdekében a normál XFR-hez képest harminc százalékkal feszesebb a felfüggesztés, elöl 265/35, hátul 295/30 R20-as Pirelli gumikat kap az autó.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!