Februárban jelentették be, hogy a Geely Galaxy néven új, prémium almárkát hoz létre, ennek a tagja lesz hamarosan az E8-as nevű akkumulátoros-elektromos szedán, amely a világ legjobb légellenállású szedánja a maga Cw 0,199 légellenállási együtthatójával – és beelőzi a Mercedes-Benz EQS-t (Cw 0,202) és a Nio ET7-est (Cw 0,208). A SEA műszaki alapra felépített karosszéria 5010 mm hosszú, 1920 mm széles, 1465 mm magas és ehhez 2925 mm-es tengelytávolság tartozik.

A belső tér legszembetűnőbb eleme a 45 col képátlójú (1130×138 mm, mindössze 9,8 mm vastag), a műszerfal teljes szélességét elfoglaló monitor a Geely E8-asban, ezt a Qualcomm legnagyobb teljesítményű Snapdragon 8295 chipje szolgálja ki. Fizikai kapcsolók a kormányon vannak, az első ülések közötti könyöklőn van még egy forgókapcsoló és pár nyomógomb a nagy teljesítményű vezetéknélküli töltő előtt. Alapesetben 400 voltos nagyfeszültségű rendszert és 272 lóerős hátsó hajtómotort használnak, az alap akkumulátor LFP kémiájú és 62 kWh kapacitású, ezzel 550 km a hatótávolság, opciós a 76 kWh kapacitású akkumulátor, amivel már 665 km a hatótáv. A csúcsmodell már 800 voltos nagyfeszültségű rendszert kap, itt az első hajtómotor 224 LE, a hátsó 421 LE teljesítményű, a 76 kWh kapacitású akkumulátorral 665 km a szabványos hatótávolság.