A ratrod stílus rozsdás alkatrészekből összerakott veterán amerikai autókat jelent – általában. A forrás ezúttal is Amerika, azonban a műszaki donor ez esetben egy Mazda MX-5-ös volt.

Eléggé leharcolt használtautóként került tulajdonosához ennek a cikknek a főszereplője, egy Mazda MX-5-ös. Azonban egész addig becsülettel szolgált, amíg egy teherautó hátulról bele nem szaladt. Ezek után már nem volt értelme megmenteni az autót, de igazából hasznosítható alkatrésze se maradt. A biztosítótól kapott pénzből azonban kijött ez a ratrod.

Az 1,8-as motornak most csak 700 kg-ot kell mozgatnia - nem kellett tuning Az 1,8-as motornak most csak 700 kg-ot kell mozgatnia – nem kellett tuning

Az első- és hátsó segédkeretet összekötő egyedi vázat hegesztett az eladó, azaz a Mazda MX-5-ös gyári felfüggesztései dolgoznak a régies megjelenésű autó alatt, és az 1,8 literes négyhengereshez se nyúlt hozzá. A karosszéria a szükséges minimumra korlátozódik, két ülés, középre helyezett Mazda műszeregység. A hátsó rész íve úgy született, hogy egy söröshordó köré hajlított lemezekből állt össze – előbbiből lett a benzintank. Motorháztető már nincs, a hűtőrács két darab Ford sárvédő-javítóív összehegesztésével született meg. Az eredmény egy ratrod, amely egy japán autó megbízhatóságával rendelkezik. Mindezért csak 8000 dollárt szeretne kapni az építő, aki árverésen próbál meg túladni autóján.

Összetörték az MX-5-öst, ez lett a vége Összetörték az MX-5-öst, ez lett a vége