Amíg az első generációs 911-esnél 18 évig tartott a kabrióváltozat elkészítése, addig az aktuális generációnál gyakorlatilag egyszerre rajtol a zárt és a nyitott változat, már a 2019-es kabriószezonra megérkezik a vászontetős karosszéria.

A vászontetőbe az üveg szélvédő mellett olyan magnézium merevítések is kerültek, amelyek a ponyva felpúposodását akadályozzák nagy sebességű haladáskor. A hidraulikus mozgatásnak egyébként 12 másodpercre van szüksége a nyitáshoz/csukáshoz akár menet közben, 50 km/órás tempóig, a szélfogó elektromos működtetésű. A motortartó bakok áthelyezésének köszönhetően javult a karosszéria csavarodási merevsége, először lesz választható a Porsche Active Suspension Management sportfutómű kabrióhoz.

A Porsche 911 Cabriolet első körben a Carrera S és 4S változatban lesz elérhető, ennél a 3,0 literes biturbó boxermotor 450 lóerő teljesítményű (6500/perc), a maximális nyomaték 530 Nm (2300-5000/perc).

Meglepő módon a sajtóközlemény szerint a hátsókerékhajtású változat szabványos fogyasztása 9,1 l/100 km, az összkerékhajtású (nagyobb tömeg, több hajtási veszteség) változat pedig beéri 9,0 l/100 km-rel. A 0-100 km/óra sprintnél már valósnak tűnik a különbség, azaz a hátsókerékhajtású S 3,9 másodperc (Sport Chrono csomaggal 3,7 másodperc) alatt tudja le ezt a feladatot, az összkerékhajtású 4S-nek 3,8 másodpercre (Sport Chrono csomaggal 3,6 másodperc) van szüksége ehhez.