Amíg az Egyesült Államokban már minden erejét az elektromos átállásra fordítja a Cadillac, a kínai piac számára még belső égésű motorral is készített újdonságokat. Az XT4-es kompakt szabadidő-autó az USA-ban is kapható, de Kínában az alapmotor 1,5-ös (204 LE), opciós a 2,0 literes (237 LE), utóbbihoz jár a 48 voltos lágyhibrid rásegítés is – alapfelszerelés a 9 fokozatú automatikus váltó. Fontos eltérés még, hogy a kínai modell Qualcomm hardvert használó fedélzeti elektronikát kap, amellyel együtt kínai nyelvű hangvezérlés is jár. Az XT4 indulóára 11,3 millió Ft-nak megfelelő jüan.

A GT4-es kompakt szabadidő-kupé kifejezetten a kínai piac számára készül, a karosszéria 31 mm-rel (4633 mm), a tengelytávolság 21 mm-rel (2800 mm) hosszabb, mint az XT4-esnél, miközben a magasság (1535 mm) 93 mm-rel alacsonyabb. Ugyanazokkal a hajtásokkal választható ez a modell, mint a testvérmodell, de mivel ezt kifejezetten a fiatal vásárlóknak szánják, egy kicsit kevesebb benne a kényeztetés alapáron, mint annál, így a GT4-est már 10,8 millió Ft-nak megfelelő jüanért el lehet vinni.
A hosszmotoros alapra felépített CT6-os limuzin nagyobb az USA-ban kínált Cadillac személyautóknál (hossz 5223 mm, szélesség 1890 mm, magasság 1473 mm, tengelytávolság 3109 mm), de azokkal ellentétben csak 2,0 literes (233 LE) motorral és 10 fokozatú automatikus váltóval adják – itt nincs lágyhibrid rásegítés ennél a blokknál. Itt is a kínai piacra szánt szórakoztatóelektronikai rendszer van a fedélzeten a 33 colos, azaz 84 cm-es képátlójú szuperszéles kijelzővel, de ennél elérhető még a SuperCruise nevű, gyorsforgalmi úton részleges önvezetésre képes vezetőtámogató rendszer is. A Cadillac CT6 indulóára 17,7 millió Ft-nak megfelelő jüan.