A modellfrissítés előtt a Turbo S E-Hybrid modell volt a Porsche Cayenne modellcsalád csúcsmodellje, a jövőben egyszerűen Turbo E-Hybrid névre hallgat ez a változat, amelynél a hajtás elektromos részének fejlesztésével sikerült 739 LE/950 Nm-re növelni a produktumot. A 4,0 literes V8-as biturbó 599 lóerőt tud, a villanymotor ehhez akár 176 lóerőt is hozzáad, így nem csoda, hogy a nagy méretű szabadidő-autónak mindössze 3,7 másodperc kell a 0-100 km/óra gyorsuláshoz.

A csomagtérpadló alá beépített nagyfeszültségű akkumulátor kapacitását 25,9 kWh-ra növelték, csak a városi ciklusban mért elektromos hatótávolságot közölték, ami 82 km. A fedélzeti töltő immár 11 kW teljesítményű, ami sokkal gyorsabb elektromos töltést jelent, fali töltődobozzal kevesebb mint 2,5 óra a töltési idő. A modellfrissítés újdonságait a csúcsmodell is megkapja, például a nagy felbontású LED-mátrix fényszórót, de sok mindenért itt is külön kell fizetni, például a hátsókerék-kormányzás vagy a Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) futómű- és elektronikus szabályozás és az anyósülés előtti monitor is extra.

A Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid csúcssebessége 295 km/óra, a kupé változathoz elérhető GT-csomaggal már 305 km/óra. Utóbbinál 10 mm-rel alacsonyabbra programozzák a hasmagasságot, 0,58°-kal megnövelik az első kerekek dőlését a kanyarvételi tulajdonságok javítása érdekében, látható karbonból készült légterelők és karbon-kerámia fékrendszer is javítja a dinamikus teljesítményt. Opciósan a 22 colos GT Design felnik nagy teljesítményű – utcai – abroncsokkal is elérhetőek. A Cayenne Turbo E-Hybrid a Porsche felettébb izgalmas megoldása arra, hogy több piacon – köztük az EU-ban – a hibrid segítséget nélkülöző Turbo GT modellt (640 LE) nem forgalmazzák.