Áprilisban láttuk az első, a kínai védjegyhivatalba beadott képeket a felfrissített megjelenésű Ford Transitról, most pedig maga a JMC gyár adott közre pár fotót az újdonságról, amelynek a sorozatgyártását hamarosan megkezdik. Egyelőre nincs szó a korábban már látott akkumulátoros-elektromos változatról, és azt is tisztázták, hogy nincs új dízel, a 2,3 literes motor az EcoBoost turbó, amely a 2,0 literes dízel alternatívája Kínában. Hossz- és keresztmotoros változatban készül majd a felfrissített haszonjármű, a váltó előbbi esetben 7 fokozatú kézi kapcsolású (a Magna a beszállító) vagy 8 fokozatú automata (ZF) lehet, keresztmotornál 6 fokozatú kézi kapcsolású és 8 fokozatú automatikus közül lehet majd választani. Újdonság, hogy az érintőképernyőről vezérelhető hátsó légrugózás is lesz az opciós listán, részleges önvezetésre képes vezetőtámogató rendszer is elérhető lesz, az alapáron adott ESP a Bosch 9.3-as verziószámú rendszere.