Úgy tűnik a vásárlók nem tudnak betelni a Jaguar F-Pace szabadidő-autóval, ezért a Special Vehicle Operation részleg segítségével elkészítették az SVR csúcsmodellt, 5,0 literes kompresszoros V8-assal és 550 LE/680 Nm teljesítménnyel. A 100 km/h-s sebességet 4,3 másodperc alatt futja meg ez a modell, a végsebesség 283 km/h.

„Az F-Pace SVR a motorteljesítményéhez méltó vezethetőséget és dinamizmust kínál. A sport-szabadidőjármű minden rendszere különleges hangolást kapott, a kormányzástól az egyedi konfigurációjú felfüggesztésig, az eredmény pedig egy olyan jármű, amely az F-Pace modellcsalád és az SVR típusok legkiválóbb jellemzőit egyesíti magában.” Mike Cross, a Jaguar Land Rover járműintegritásért felelős főmérnöke.

Az autó minden porcikáját optimalizálták, nagyobbak lettek a légbeömlők az első lökhárítóban, az új légterelők nagy sebességnél stabilizálják a haladást. Feszesebb lengéscsillapítókat, elöl 30, hátul 10%-kal merevebb rugókat használnak, kovácsolt 21 vagy 22 colos felnik kerülnek a kerékjáratokba, elöl 395 mm-es hűtött, hátul 396 mm-es tömör féktárcsákkal, aktív hátsó differenciálművet is adnak. A pillangószeleppel rendelkező kipufogórendszer 6,6 kg-mal könnyebb az egyébként használtnál.

Az utastérben használt sportülések különösen keskeny támlát kapnak, rombusz alakú díszvarrással és dombornyomott SVR logóval. A középkonzol újdonsága, hogy az előbújó forgókapcsoló helyett előválasztókart alkalmaznak, a sportkormány karimája mögött alumínium kapcsolófülek találhatóak. 2018 nyarától rendelhető a Jaguar F-Pace SVR, hazai árakat majd később árulja el a forgalmazó.