Új dízelmotorral lép a 2021-es modellévbe a Range Rover és a Range Rover Sport típus, búcsúznak a V6-os és V8-as blokkok, amelyek helyére a 48V-os lágyhibrid hajtással szerelt soros hathengeres Ingenium turbódízel kerül három teljesítménnyel.

A Range Rover Sport esetén a D250-es 249 lóerőt és 600 Nm-t ad, WLTP-átlaga 8,3 l/100 km, a D300-as 300 lóerőt és 650 Nm-t (1500-2500/perc) tud 8,3 l/100 km-es átlag mellett, míg a D350-es 350 lóerőt és 700 Nm-t (1500-3000/perc) teljesít 9,1 l/100 km-es szabványos fogyasztással. A Range Rovernél csak a két erősebb teljesítmény választható, mindkettőnek 9,3 l/100 km a WLTP-átlaga. Már az RDE2 szabályok szerint homologizálták az új dízelt, amelyhez nyolcfokozatú automatikus váltót adnak, a 86 literes gázolajtank mellett 18 literes AdBlue tank is van a fedélzeten.