Már Európában is rendelhető a Ford Mustang új generációja, amely nagy vonalakban megfelel az észak-amerikainak, de mifelénk csak 5,0 literes V8-as motorral árulják. Azonban hiába a teljesítménynövekedés az elődhöz képest, ha az eredmény jelentősen elmarad az eredetitől, a Mustang GT 487 LE/562 Nm teljesítményéből 446 LE/540 Nm marad, a Mustang Dark Horse 507 LE/566 Nm teljesítményéből 453 LE/540 Nm jut el hozzánk.

Nem csak az emissziószabályokhoz alakítják az európai modellt, az megkapja a Performance Package-et (kiegészítő olajhűtő, nagyobb vízhűtő, differenciálműolaj-hűtő), áthangolják a felfüggesztést új lengéscsillapítókkal, vastagabb stabilizátorokkal, első-hátsó toronymerevítővel, a 19 colos felnikre Pirelli P Zero PZ4-es abroncsokat szerelnek. Európában szériában adják a részlegesen önzáró differenciálművet és a drift-barát elektronikus féket, a vezetőtámogató rendszerek sora megállásig lassító távolságtartó tempomattal bővül.

A Ford Mustang vásárló kupé vagy karbió karosszéria, 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó vagy 10 fokozatú automata közül választhat, kibővítették a színpalettát – új a Blue Ember, a Vapor Blue és a Yellow Splash szín. Mifelénk teljesen digitális műszerfalat adnak a póniautónak, 12,4 colos műszeregységgel és 13,2 colos központi érintőképernyővel, a fejegység vezetéknélküli telefoncsatlakoztatást kínál és az 5G kapcsolaton át akár internetes műsorokat is lehet nézni.