Három évvel ezelőtt mutatta meg első konstrukcióját a Drako Motors nevű startup, de még mindig nem sikerült elindítani a Fisker Karma alapú GTE sportszedán gyártását. Ilyen apróságok azonban nem vették el a kaliforniaiak kedvét attól, hogy még nagyobbat álmodjanak, a most bemutatott Drako nevű szabadidő-autó már saját fejlesztésű karbon alapra épül, és 2000 lóerős rendszerteljesítményével a legerősebb szabadidő-autó lesz – 2026-ban, hiszen leghamarabb akkor fogják piacra dobni.

A karosszéria hossza 505 cm, a szélesség 205 cm, a magasság alapesetben 160 cm, a hasmagasság 163-315 mm között változtatható. Az utasteret nagy méretű sirályszárnyas ajtókon keresztül lehet megközelíteni, B oszlopok nincsenek. Az olasz GranStudio műhelynek köszönhetjük a megjelenést, amelynél a kocsi orrában az aerodinamikai csomaghoz szükséges légcsatornák kaptak helyet, a kerékjáratokban 23 colos felniket látunk. A műszerfalat uralja a 17,1 colos képátlójú érintőképernyő, az első ülések támlájára is kerül 2 hatalmas képernyős táblagép.

A 4 hajtómotoros összkerékhajtás összesen 2000 lóerőt tud, ami 1,9 másodperces 0-96 km/óra sprintre és 322 km/órás csúcssebességre elég, kérdés, hogy 4 év múlva, ha sikerül elindítani a sorozatgyártást, ez még mindig rekord lesz-e. Az akkumulátor kapacitását nem árulták el, de azt igen, hogy 676 km-es hatótávolságra lesz elég, és hogy a telep 500 kW-os villámtöltést tud fogadni. Mindezt ráadásul alig 290 000 dollárért akarják adni,