Testvérharcba keveredett a Suzuki egyesült államokbeli forgalmazója, ráadásul az eljárás során az esküdtszék 18,5 millió dollár kártérítésre kötelezte. Az ügy meglehetősen furcsa, a Kansas City-ben működő Jeremy Franklin Suzuki márkakereskedés perelte be „anyacégét”, mert az megítélése szerint az ő rossz hírét keltette azzal, hogy a testvére által üzemeltetett, szintén a városban működő és Suzuki személygépkocsikat forgalmazó márkakereskedésnek akciója mögé állt.

A „no payment for life”, nagyjából „ne fizess egy életen át” konstrukció bukás volt, dühös vevők és perek lettek a dologból. Jeremy Franklin szerint azzal, hogy a Suzuki fizette a hirdetéseket, bűnrészes lett abban, hogy a vásárlók az ő márkakereskedését is negatív színben ítélték meg. Ezért kért – és az elsőfokú ítélt szerint – kapott is kártérítést, a 18,5 millió dollárból 15 millió dollár a kár maga, a maradék 3,5 millió dollár bánatpénz. A Suzuki természetesen fellebbez, hiszen szerintük inkább a saját testvérétől kellene ezt az összeget követelnie a márkakereskedőjének.