Külső változások nincsenek, ezért legfeljebb arról lehet majd észrevenni a megújult Fiat Ducato kisteherautókat, hogy azok nem füstölnek – ez az egyik áldásos hatása az Euro 5 által megkövetelt részecskeszűrőnek.

Az összes dízelmotor a legújabb közös nyomócsöves befecskendezést kapja, jelölésük ennek megfelelően Multijet II. A 2,0 literes alapmotor 115 lóerős (280 Nm), a 2,3-as középső 130 (320 Nm) vagy 148 lóerővel (350 Nm), a 3,0 literes csúcsváltozat 177 lóerős (400 Nm) teljesítménnyel rendelkezik. Öt- vagy hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval adják a motorokat, a legalacsonyabb szabványos átlagfogyasztás 6,4 l/100 km – ez a legrövidebb, legalacsonyabb, alapmotoros 2,0-es változat sajátja. Az Euro 4-es motorokhoz képest átlagosan 14 százalékkal csökkent a fogyasztás, a szervizintervallum 48 000 km.

Lakóautó-átépítésben talán van helye a fautánzatnak, egy munkaautóban ciki Lakóautó-átépítésben talán van helye a fautánzatnak, egy munkaautóban ciki

A modellfrissítés során a továbbfejlesztett motorokon kívül a belső térre koncentráltak, új felszereltségek – a fénykép alapján nagyon égőnek látszó fautánzat is – vannak, és természetesen nem hiányoznak a legújabb infokommunikációs készülékek sem a Ducatóból – feltéve, hogy a kedves vásárló megfizeti azokat. Laza talajon elektronikus differenciálzár segíti a haladást.

A Ducato háromliteres motorja 177 lóerős A Ducato háromliteres motorja 177 lóerős