Forradalmi modellváltásra készül a Peugeot a kisautó kategóriában, az új 208-as ugyanis kisebb lesz az elődjénél. Szerencsére csak kívül, az utasterében még minimális bővülésre is számíthatunk.

A mérnökök tényleg minden eszközt megragadnak a tömegcsökkentés érdekében, a korábbinál több nagyszilárdságú acélt használnak, a motorkínálat derekát pedig a PSA konszern új fejlesztésű, 3 hengeres szívó- és turbómotorjai jelentik majd. A karbon és egyéb egzotikus anyagok használatát hanyagolják, hiszen megfizethetőnek is kell lennie az újdonságnak.

Továbbra is marad a három- és ötajtós karosszéria, illetve kabrió is készül majd az újdonságból. A dízelkínálat valószínűleg mindössze egy erőforrásra szűkül, mivel az Euro 6-os előírások miatt nagyon megdrágul majd ez a változat, ellenben az RC-nél a legújabb, kétszáz lóerőt meghaladó teljesítményű 1.6 THP-re számíthatunk.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!