A Laurin&Klément eredeti, kör alakú márkajelzését 100 évvel ezelőtt búcsúztatta az immár Škoda néven termelő gyár, 1923. december 15-én jegyezték be a Pilseni védjegyhivatalba a különböző formában mind a mai napig használt szárnyas nyilat mutató logót. Eredetileg 5 tollal védték le azt, de mivel kis méretben azt nem lehetett volna kivitelezni, végül 3 tollal kezdték meg annak a használatát 1925-ben, és szintén ezért kihagyták belőle a Škoda feliratot is.

Több mint egy évig tartott az új márkajelzés keresése, amely során mintegy 300 javaslatot vizsgáltak meg, az már nem maradt meg az utókor számára, hogy kinek köszönhetjük az indián fejdísz által inspirált márkajelzés; úgy vélik, a korabeli értékesítési vezető, Tomáš Maglič volt az ötletgazda.

Egészen 1992 decemberéig, a Volkswagen-konszernbe való betagozódásig használták az eredeti kék színt (meg krómot és néha vöröset…), ekkor zöldre váltottak, a karimában megjelent a Laurin&Klément márkajelzésre utaló babérkoszorú; elsőként a Škoda Felicia viselte magán ezt. 2011-ben lett egyszerű krómgyűrű a körvonal, a digitális kommunikáció térhódítása miatt – nem várható el az átlagembertől, hogy felismerjen egy kis logót egy okostelefonon felnagyított képen, ezért nagy betűkkel írják rá az autó hátuljára a nevet – az autókról 2022-ben kezdték eltüntetni a logót, amelyet szintén a digitális megjelenítés megkönnyítése érdekében mára egydimenzióssá/egyszínűvé tettek.