Alfa Romeo GTV (1993-2004)
A GTV csúcsváltozatában a méltán népszerű Busso V6-os (218-240 LE) dolgozik, nagyban hozzájárulva a típus jelentős árnövekedéséhez. Bár az ára a legtöbb olasz autóhoz hasonlóan nem emelkedik annyira, mint a német társaié, a jól karbantartott példányokért ma akár 30 000 euró (kb. 10,4 millió Ft) feletti összeget is elkérnek. A jármű-előélet ellenőrzései alapján ezen autók 29%-ánál léptek fel olyan különböző hibák, amelyek befolyásolhatják az autó működését, a GTV-nél tehát különösen fontos a megfelelő műszaki állapot.

Audi V8 (1988-1993)
Az A8-as előtt rövid ideig az Audi V8-as volt a cég zászlóvivője. A típus sokkal ritkább, mint a konkurensek megfelelői, így nem meglepő, hogy a luxusszedán értéke elkezdett emelkedni. A jelentések alapján ezen autók mindössze 9%-ánál léptek fel hibák, és 18%-uknál tekerték vissza a kilométerórát.

BMW 540i (1992-1996)
Az E34 generáció V8-as változata (286 LE) csak néhány évig volt elérhető, így az sokkal ritkább Európában és az USA-ban, mint az M5-ös (315-340 LE). Teljesítménye hasonló, mint az M5-ösé, és míg utóbbi értéke a csillagokban jár, az 540i sokkal olcsóbb. De nem sokáig…

Jaguar XK8 (1996-2006)
A 90-es években debütált Jaguar XK8 kupé és kabrió változatban volt elérhető, az első igazán modern Jaguarok egyike emelte a mércét a minőség, a technológia és az értékállóság frontján. Jelenleg legalább 15-20 ezer eurót (kb. 5,2-6,9 millió Ft) kell kitölteni egy jól karbantartott, gondozott példányra az XK-R csúcsmodell pedig még ennél is drágább. A statisztikák szerint ezen autók 29%-ánál léptek fel hibák, és 18%-uknál tekerték vissza a kilométerórát.

Land Rover Defender (1. és 2. széria)
Egyszerű kialakítása és a mostoha terep leküzdésének képessége tette a Defendert kiemelkedő, szinte mindenhol használható terepjáróvá. Sokak számára meglepő lehet az első szériák ára, a szebb napokat látott példányok 10-15 ezer (kb. 3,5-5,2 millió Ft), míg a restaurált, makulátlan állapotú darabok akár 30 ezer eurót (kb. 10,4 millió Ft) is érhetnek. A jármű-előéleti jelentések alapján a Defenderek 15%-ánál léptek fel hibák, de mindössze 2%-uknál buherálták a kilométer-számlálót.

Mercedes-Benz E 300, E 320, E 420 (1992-1996)
A márka több mint 2 millió W124-est gördített ki a gyárkapun, a gondosan karbantartott modellek manapság vagyonokat érnek. A legértékesebb W124-esek (a gyártási évtől függően) az 500 E vagy E 500-as típusjelet viselik, azonban egy-egy E 300-as, E 320-as vagy E 420-as is olyan befektetéssé válhat, amilyenre sok gyűjtőnek fáj a foga. A kimutatások alapján 14%-uknál léptek fel hibák, és 5%-uknál tekerték vissza a kilométerórát.

Saab 9000 CS Aero (1993-1997)
A márkánál elsődleges fontosságú volt az utasbiztonság, de közben sármos és erős is volt, mégpedig a kivételes turbómotoroknak (200-225 LE) köszönhetően. A Saab 9000 CS Aero több, mint egy egyszerű felső-középkategóriás szedán. A modellciklus végén mutatták be, és a 9000-es sorozat fénypontja volt a gyártás utolsó évében. Manapság igencsak ritka autó, és bár a Saab nem hozta nyilvánosságra a gyártási darabszámot, ez a típus jó befektetés. Mindössze 8%-uknál léptek fel kisebb hibák.

Toyota Land Cruiser (J80, J100)
Bár a nevük ugyanaz, a két modell technikailag és technológiailag rengeteg különbséget mutat. A J80-asnak (képünkön) sikerült kombinálnia az egyszerűséget a mindennapi praktikussággal, míg a J100-as sokkal inkább luxus volt, hosszabb utakra tervezték, de ez nem jelenti azt, hogy terepen kevésbé lenne tehetséges. Az izgalmas kiegészítők széles skálája teszi ma lehetővé a J80-as és J100-as tulajdonosoknak, hogy kivételesen magas értékű autójuk legyen. A vásárlásra érdemes állapotú példányok ára könnyen átlépheti a 40 000 eurós (kb. 13,9 millió Ft) értéket. A jelentések alapján 36%-uknál léptek fel hibák, és 8%-uknál tekerték vissza a kilométerórát.

VW Corrado VR6 (1991-1995)
A szokatlan megjelenés, a kivételes motor és a kiegyensúlyozott futómű tudatában jó kérdés, hogy miért vették olyan kevesen ezt az autót a 90-es évek elején. A Corrado akkoriban nem volt olyan népszerű, mint az Opel Calibra, de ma ez előnynek tekinthető. A VR6-os változat (178-190 LE) értéke az elmúlt években jelentősen emelkedni kezdett, és ez a tendencia várhatóan folytatódni fog. A statisztikák alapján 14%-uknál léptek fel hibák, és 5%-uknál állították vissza a kilométerórát.

Volvo 740 Turbo (1986-1990)
A 80-as években bizonyította a típus, hogy a család unalmas autója olyan gyors lehet, mint a Porsche 924-es. Rugalmassága, valamint a praktikum és a kivételes teljesítmény kombinációja az egyre növekvő értékű autók remek példájává tette a 740 Turbót. A jármű-előéleti jelentések alapján a modell 33%-ánál léptek fel hibák, és 8%-uknál tekerték vissza a kilométerórát.