Az első időmérőn Él István bizonyult a legbátrabbnak, 02:32,37 perc alatt szaladt fel a hegyre, több mint két másodpercet adva a pályát jól ismerő és elszánt Gál Szabolcsnak. A harmadik leggyorsabb Bárkovics Zoltán majdnem három másodpercet kapott Éltől. Wéber, aki nem volt elégedett a gumiválasztással és feleslegesen kockáztatni sem akart, 3,4 másodperc hátránnyal a negyedik leggyorsabb időt futotta.
Második próbálkozásra Él István tovább faragott idejéből, 02:29,81-gyel ismét az élen végzett. Bárkovics Zoltán is belehúzott, négy másodpercet javítva (02:30,36) a második lett. Wéber Gábor ezúttal a harmadik helyen futott be, 02:30,40-nel. Gál Szabolcs, aki szintén gyorsabb volt ebben a menetben (02:30,71) a negyedik lett, Brachna László feljött a tizenharmadikról az ötödik helyre.

Él István: Próbáltam pontosan menni, nagyon figyeltem arra, hogy ne csúszkáljak. Ez még csak két edzőfutam volt, de megpróbálok így menni a versenyen is. Itt most nem úgy fogok menni, mint a prológon, nyilván nem ez a cél. Pontokért jöttem ide, pontokat kellene szereznem, persze nem lenne ellenemre, ha a lehető legtöbbet sikerülne összegyűjtenem. Mindenképpen szeretnék jó helyezést elérni a nap végén is. Amikor elkezdtem versenyezni Opellel, 1994-ben itt esőben nyertem, Porth Gabit vertem meg. Annyira tehát nem zavart, de azóta eltelt tíz év.
Wéber Gábor: Ebben az időben rendkívül óvatosnak kell lenni, szabadedzésen semmi értelme a győzelemért hajtani. Él Pisti most ment két nagyon jót, de ez maximum erkölcsi győzelmet jelent számára, igazi győztest csak délután avatnak. Akkor természetesen én sem leszek már ennyire óvatos. Nem zavar, hogy az edzésen elém kerültek, sőt, leveszi rólam a terhet. Az utóbbi időkben az edzéseken és a versenyeken is első lettem, már unalmas volt, de inkább most legyenek előttem, mint a délutáni futamon.
Gál Szabolcs: Mindenképpen nyerni szeretnék. Az első kanyarnál szinte nullára fékeztem, úgyhogy sokkal jobb időt is autózhattam volna. Szeretnék továbbra is ilyen magabiztosan szerepelni, és remélhetőleg jó eredménnyel zárom a mai napot.

ELSŐ VERSENYNAP 2004. május 29., szombat

A cliósok az utolsó pillanatig halogatták a gumiválasztást és kísérleteztek a különböző mélységű gumiprofilokkal, mert képtelenség volt eltalálni, hogy az időnként meginduló, majd alábbhagyó eső az ő futamaikon éppen milyen kedvében lesz. Azt sem tudhatták pontosan, hogy a pálya mely szakasza lesz vizesebb, illetve szárazabb. Az első felfutást Wéber Gábor nyerte 02:20,15-tel. 67 századmásodperccel előzte meg Él Istvánt és Czollner Gyulát, akik hajszálra azonos időt mentek.
Az élmezőny szorosan összetartott, hiszen a negyedik helyen befutó Gál Szabolcs ideje is még 2 perc 20 másodpercen belül volt. Mögöttük négyen -Solti Attila, Brachna László, Vladár Tibor és Bessenyey Zoltán – érkeztek 02:21-en belül. Az első felfutáson a 422-es rajtszámú Vahl Tamás rosszul vette az egyik kanyart, padkát fogott és kirepült a pályáról.
Wéber Gábor a második felfutáson 02:20 alá szorította idejét, 02:18,75-öt futott, amellyel már megközelítette tavaly ugyanekkor, ugyanitt elért 02:18,58-as idejét, amely akkor cliós pályacsúcsnak számított. Ő maga döntötte meg aztán ezt a csúcsot másnap a második futamon, 02:18,16-ra faragta. Czollner Gyula futott be másodikként, a „huszasok” közül a leggyorsabban, 02:20,10-zel. Őt Brachna László követte, aki öt tizedet javult első felfutásához képest. Gál Szabolcs negyedik lett ezúttal, ideje (02:20,50). Bárkovics Zoltán mindössze egy századmásodperccel volt lassabb nála.
Összesítve tehát, a bajnokság szombati futamát saját előrejelzéséhez híven Wéber Gábor nyerte 04:38,90-es össszidővel, szinte óramű pontossággal, hiszen tavalyi ideje 04:38,96 volt. Czollner Gyula lett a második 04:40,92-vel, ő javult az előző évhez képest. A bronzot Gál Szabolcs szerezte meg 04:41,42-vel, ő majdnem két másodperccel ment rosszabbat, mint tavaly.

A Shell V-Power Racing Renault Clio Kupa harmadik bajnoki futamának végeredménye:

1. 401 Wéber Gábor Zengő MSE 04:38,90
2. 406 Czollner Gyula Zengő MSE 04:40,92
3. 402 Gál Szabolcs Szélesi MSE 04:41,42

Wéber Gábor: Tényleg nem fontos a délelőtt, ez volt a fontos. Jól is sikerült, különösen a második felfutás, csak kisebb hibáim voltak, szinte majdnem tökéletesnek mondanám. Ennyi volt ma a pályában, holnap, ha nem fog esni, talán még gyorsabb időt lehet elérni. Ha esett volna délután is, valószínűleg nem úgy megyek, mint délelőtt, de nem esett, szárazon meg imádom ezt a pályát. Még mindig nem tudom, hol van az a másfél-két mp, amit a többiek kapnak, de addig jó, míg ők sem jönnek rá.
Czollner Gyula: Cliós pályafutásom, de mondhatnám azt, hogy talán egész eddigi autós pályafutásom legjobb eredménye ez, hogy a második helyen végeztem. Egy picit levon az értékéből, hogy a két felfutás során két másodpercet kaptam Gábortól, ami egy márkakupában, ugyanolyan autók esetében sok. Ezen kell majd faragni a jövőben, de természetesen nagyon örülök a második helynek.
Gál Szabolcs:  Úgy éreztem, hogy jól mentem fel, de nem sikerült, mindenhol otthagytam egy picit.
Vahl Tamás: Ez egy precíziós játék, én is próbáltam a kanyart minél beljebb venni, csak 2-3 cm-rel beljebb vettem, mint kellett volna. Ez azt jelenti, hogy elkaptam a padkát, a padka megdobott, és onnantól kezdve kívülről kellene megnézni, mi hogyan történt, mert én belül csak repkedtem, nem láttam semmit. Ezt az ember tudatosan nem szokta lereagálni, egyszerűen csak próbálja magát úgy tartani, hogy ne nagyon üsse meg. Szerencsére nagyon stabilak ezek az autók, látszik, hogy két-három helyen is megütötte a korlát, meg az aszfalt, nekem azonban nem lett semmi bajom. Természetesen mérges vagyok, mert ez a játék arról szól, hogy az ember jól vegye a kanyarokat, én pedig rosszul vettem azokat. Persze vehettem volna kívül is, akkor sokkal lassabb, én azonban belülről próbáltam, így gyorsabb voltam, legalábbis amíg el nem repültem.

MÁSODIK VERSENYNAP

A Shell V-Power Racing Renault Clio Kupa vasárnapi első időmérőjén, szárazon, Wéber Gábor futotta a legjobb időt, 02:18,86-ot, ez csak 11 századdal több tegnapi legjobb idejénél. Gál Szabolcs is 02:20 alá tornázta magát ma reggel, 02:19,86-tal övé a második legjobb idő. Brachna László is majdnem becsusszant húsz alá, 02:20,06-tal került Gál mögé. Bessenyey Zoltán lett a negyedik, Bertalan Miklós pedig az ötödik leggyorsabb. Kőváry Barna beküzdötte magát az első tízbe, a hatodik legjobb időt futotta. A tegnapi edzések legjobbja, Él István ezúttal a hetedik. A szombati futam ezüstérmese, Czollner Gyula több helyen rontott, kis híján korlátot fogott, így a mai nap első edzésén csak a tizenhetedik hely jutott neki (02:23,331).
A második edzésen Wéber Gábor fantasztikus időt futott. A 2:17,57 az eddigi leggyorsabb mért cliós idő ezen a pályán. A célvonalon elhelyezett mérőkészülék szerint Wéber 131 km/órás sebességgel hajtott át a célon. A Wébert követő bolyból négyen is átlépték a 02:20-as határt. Az első edzésen tizenkettedik Bárkovics Zoltán futott be másodiknak 02:19,86-tal. Gál Szabolcs 02:19,77-tel lett harmadik. Jánosi Sándor is mozgósította tartalékait, a tizenharmadikról a negyedik helyre jött fel 02:19,84-gyel. Kőváry Barna eggyel előbbre lépett, 02:19,86-tal ötödik. Czollner Gyula ebben a körben már nem kerülte el a szalagkorlátot.

Wéber Gábor: Ennyivel gyorsabb most a pálya, és én is ennyivel agresszívebben tudtam tartani a tempót. Az első edzésen nem szoktam kockáztatni, ott egy stabil jó idő a célom, hogy később még a hibákat ki tudjam javítani. Szerintem érdemesebb a második edzésen kockáztatni, hiszen ha megvan a jó idő, nem baj, ha esetleg rontok egy-két tizedet, viszont ugyanennyit nyerhetek is. Egyébként belülről úgy éreztem, hogy a második felfutás rosszabbra sikerült, de a hibák ellenére pályacsúcsot értem el. Ha délután nem rontom el, akkor meg lehet ez a mai verseny is, bár öten-hatan nagyon veszélyesek lehetnek. A cél, amiért idejöttem, a két győzelem és a pályacsúcs már részben sikerült, csak a második futam megnyerése van hátra. Mivel Czollner Gyuszi összetörte a Cliót, most lázas szerelés folyik, hogy a csapatversenyt tudjuk folytatni, és tovább küzdjünk a J.B. Motorsporttal.
Bárkovics Zoltán: Ideálisak a körülmények, a pálya tiszta volt, sikerült egy viszonylag tűrhető időt mennem a mezőnyhöz képest, csak hát van a Wéber Gábor, aki egy egészen más kategóriát képvisel. Egyébként azt hittem, hogy a mezőny többet fog gyorsulni a tegnapihoz képest, de nagyjából mindenki maradt ott, ahol volt. Ami a délutánt illeti, éppen most variálgatunk a beállításokkal, de inkább próbálok majd jobban vezetni, mert azt hiszem, ennél megfelelőbb beállítást nem fogunk találni.
Gál Szabolcs: Az edzésen próbálgattam-tesztelgettem az autót, úgy érzem, jó lesz. Találtam két jó gumit magamnak, amivel nagyon jól fog fordulni, végig próbálgattam az összes gumit, és megtaláltam az igazit. Remélem, a versenyig minden hátráltató tényező eltűnik, és ezerrel roboghatok a győzelem felé.
Czollner Gyula: Nem akarok panaszkodni a Clióra, de azért elég sok embertől hallottuk már ezt a váltó-kidobálós játékot. Nekem tegnap nem volt ilyen gondom, de ma reggel úgy jöttem le az edzésről, hogy itt, a kiszélesedő kanyarban nem vette be a kettest, majdnem nekimentem a palánknak, és ugyanúgy a belső egyenesnél, a pálya leggyorsabb szakaszán, a huppanónál is. Most ugyanez történt, ott maradtam üresben 150-nél, hajtás nélkül. Azonnal elkezdtem húzni, az volt a szerencsém, hogy visszaváltottam kettesbe, nem is tudom, hogy fogtam meg, de beleálltam a szalagkorlátba. Rettentően bosszant a dolog.

A Shell V-Power Racing Renault Clio Kupa első versenyfutamán hajszál híján megszakadt Wéber Gábor folyamatos győzelmi sorozata. A gokartos múlttal rendelkező Makai György, aki tegnap tizedikként végzett és a mai edzéseken is a kilencedik-tizedik helyen mozgott, mindössze egy századmásodperccel! maradt alul Wéberrel szemben. Wéber 02:18,26-tal nyerte a futamot, Makai ideje 02:18,27. Jánosi Sándor sem nyugodott, ezen a felfutáson 02:19,46-tal harmadik lett. Czollner Gyula ezúttal hibátlanul teljesítette a távot, 02:19,48-cal mindössze 2 századmásodperccel lassabban ért be, mint Jánosi. Brachna László ötödik, Kőváry Barna hatodik lett, Gál Szabolcs a kilencedik helyen fejezte be az első felfutást.
A második felfutáson Wéber Gábor 02:18,08-cal nyert, így továbbra is veretlen maradt és bajnoki arany is az övé. Makai György 02:18,41-gyel a második helyre hozta be autóját és ezzel elvitte a futam ezüstjét is. Czollner Gyula túltette magát a kezdeti bizonytalanságokon, a csapat és a maga örömére harmadik lett a felfutáson illetve összesítésben is. Őt Jánosi Sándor és Brachna László követi a bajnoki tabellán. Bessenyey Zoltán remek második fordulóval, 02:20 alá szaladva végül elhalászta Kőváry Barna elől a hatodik, még pontszerző helyet. Gál Szabolcs nem váltotta be az önmagához fűzött reményeit, nyolcadikként végzett a bajnoki futamon.

A bajnokság IV. futamának végeredménye:

1. 401 Wéber Gábor Zengő Motorsport 04:36,34
2. 412 Makai György Zengő Motorsport 04:36,68
3. 406 Czollner Gyula Zengő Motorsport 04:38,53

Wéber Gábor: Először szorítottak meg ennyire. Kíváncsi voltam, mennyire bírom a nyomást, de bírtam, akárcsak Gyuri, és éppen annyi volt az előnyöm, hogy megmaradt a végére is. Alig 4 tizeddel nyertem. Ennek nagyon örülök, mert Gyuri végre megmutatta, hogy tényleg lehet ilyen gyorsan menni egy Clióval, és nem csak nekem sikerül. A többiek számára is motivációt jelenthet, hogy íme, itt a példa, tessék mindenkinek felszívnia magát. Annak meg külön örülök, hogy Gyula a délelőtti törése után, fejben össze tudta szedni magát, már-már azt hittem, vége a csapatversenynek, de szerencsére ezzel a harmadik helyével bizonyított.
Makai György: Közel volt, közel volt, de ha a tavalyi évet nézzük, akkor ő elég elérhetetlennek tűnt. Nem gondoltam, hogy ilyen szoros lesz. Hihetetlen, hogy második vagyok, hiszen tegnap csak a tizedik időt autóztam, elrontottam a gumiválasztást. Nagyon örülök, bár először azért el kellene hinni ezt a kiváló eredményt.
Czollner Gyula: Annak ellenére, hogy Wéber Gabi nyert, szerintem ma mindenképpen én vagyok itt a legboldogabb ember. Ahogy visszapörgettem az eseményeket, és megnéztem, hova eshettem volna délelőtt, valamint ott álltam a Clio előtt, és csak néztem, hogy lesz ebből autó… nem mondom ki a szavakat, amik végigfutottak az agyamban… Amit a szerelők csináltak, fantasztikus volt. Amikor viszont láttam, hogy összekapták az autót, megijedtem, hogy te jó ég, most ismét autóba kell ülnöm. Örülök, hogy sikerült így összehozni ezt az eredményt. Örülök a Makai Gyuri sikerének is, mert én is úgy látom, ha valaki ügyes, tényleg képes hasonló időket autózni, mint Gábor. Annyi mindent pletykáltak már, de szó sincs arról, hogy csalós volna, ez a Clio Kupa a vezetői képességről szól, és Makai Gyuri most példát mutathat a többieknek.