Ugyanazt a receptet követi a Mitsubishi, mint a Volkswagen konszern, amikor arról van szó, hogy a kínai piac számára olcsó villanyautót készítsen. A németek a JAC modelljét átrajzolva készítették el a Sol nevű villanyautót, a japánok pedig a GAC GA3-asát rajzolták át látványosabb lámpákkal. Az eredmény a Eupheme EV530-as szabadidő-autó, amely a nagyvonlaú állami támogatások után mintegy 5,5 millió Ft-nak megfelelő jüanért vásárolható meg – ebben a pénzben benne van a vásárló otthonában elhelyezett fali töltő kiépítésének költsége is.

A karosszéria 4337 mm hosszú, 1852 mm széles és 1640 mm magas, a tengelytávolság 2560 mm. Az első kerekeket egy 180 lóerős, 290 Nm nyomatékű villanymotor hajtja, az elérhető csúcssebesség 156 km/óra. A kínai szabvány szerint 410 km a hatótávolság, de állandó 60 km/h-s sebességgel haladva akár 530 km-re is eljut. A töltési idő a vételárban lévő fali töltőt használva 8 óra, de villámtöltésre is van lehetőség – előbbi csatlakozója a jobb hátsó sárvédőn, utóbbié a hűtőrácsban, a márkajelzés mellett található.