Óvatosan vág bele az elektromos autózásba az Aston Martin, noha a Lagonda tanulmány alapján szentül meg van győződve arról, hogy elkerülhetetlen ez a jövő. Ehhez képest az első, sorozatgyártású elektromos autójukból, a RapidE elnevezésű négyajtós limuzinból mindössze 155 darabot készítenek. A Williams Advanced Engineering segít a megvalósításban, a 65 kWh kapacitású, 800V-os akkumulátor-csomagot a V12-es benzinmotor, a váltó és a benzintank helyére építik be, a hátsó kerekeket hajtó villanymotorok összteljesítménye 610 lóerő, a rendszernyomaték 950 Nm. Lehet, hogy kicsinek tűnik a 320 km-es megcélzott hatótávolságot biztosító akkumulátor, de legalább gyors a töltése, egy 50 kW teljesítményű 400V-os villámtöltővel egy óra alatt 2978 km-nyi energiát tud felvenni, egy 100 kW teljesítményű 800V-os villámtöltővel 4990 km-nyi energiát lehet beletáplálni egy óra alatt. Egyelőre csak megcélzott menetteljesítmények vannak, miszerint 4 másodpercnél fürgébb 0-96 km/óra gyorsulás, 80-112 km/óra köztes sprint 1,5 másodperc alatt és 250 km/órás végsebesség.