A C-oszlop magasabbra húzódott, helyet adva egy átlagos „bejáratnak”. Ezzel igen közel került egymáshoz a hátsó és az oldalablak, érdekes, homokórához hasonló formát kialakítva a karosszérián. Míg a háromajtós a fiatalos, dinamikus célközönségnek szól, addig ezt a változatot inkább a gyerekszállítás és a bevásárlás szent kötelességeit teljesítő családanyák fogják kedvelni. Annál is inkább, mert az úgynevezett „DualFloor” rendszernek köszönhetően a csomagtér vízszintesen osztható, így nem gurulnak össze-vissza a „shoppingolás” során beszerzett tárgyak. Ráadásul megemelhető a csomagtérpadló szintje, így sokkal könnyebb berakodni a nehéz tárgyakat. A csomagtartó újdonságai nem merülnek ki ennyiben, a Flexfix lemezre – amely a kocsi fara alól húzható ki – felfér akár két bicikli is. A motorok, az erőátvitel és a futómű megegyezik a háromajtóséval. Hivatalosan a július közepi Brit Nemzetközi Autókiállításon mutatják be a modellváltozatot, mely hazánkban ősztől lesz kapható.