Újabb állomásához érkezett a tavaly nagy érdeklődésre számot tartó Renault Új Generáció Marketingpályázat. A jelentkezőknek idén egy hozzávetőleg 30 oldalas dolgozatban kell megválaszolniuk a kiíró kérdését – „Hogyan válhat a a Renault Clio a fiatalok legkedveltebb autójává? Milyen felszereltség, design, kommunikáció, finanszírozás, egyéb szolgáltatások, s legfőképp milyen biztonsági megoldások tehetik még vonzóbbá a fiatalok számára ezt a modellt?” – március 31-éig. Ez utóbbi terület fontosságát hangsúlyozza, hogy a Renault a 2004-es évet a biztonságnak szenteli, kampányaival – láthatósági-, biztonsági öv kampány, „Közlekedésbiztonság gyermekszemmel” rajzverseny, stb. – idén főképp erre igyekszik felhívni a közlekedők figyelmét.

Az immár hagyománynak számító versennyel a Renault célja most sem más, mint lehetőséget teremteni a marketinget tanuló fiataloknak elméleti tudásuk gyakorlatban való alkalmazására, s a legtehetségesebb diákok munkáját méltóképp elismerni. A verseny első helyezett csapata lehetőséget kap arra, hogy a Renault központjában, Párizsban töltsön négy napot (három éjszakát), ahol megismerkedhetnek a márka képviselőivel, reklámügynökségével, s bepillantást nyerhetnek a Renault-modellek tervezési és fejlesztési fellegvárának számító Technocentre életébe is. A szakmai út mellé személyenként nettó 100 ezer forint pénzdíj jár a nyerteseknek, akik így a vásárlás örömének is hódolhatnak a divat fővárosában. A második és harmadik helyezést elérő csapat jutalma egy-egy belföldi út, amelyhez személyenként nettó 50, illetve 25 ezer forint költőpénz jár.

Az írásbeli fordulót és az azt követő szóbeli prezentációkat kilenctagú szakmai zsűri értékeli és kihirdeti az eredményt az április végén megrendezésre kerülő zárórendezvényen. A zsűritagok a pályázat médiapartnereinek – HVG és Világgazdaság – és szakmai támogatóinak – a Publicis Reklámügynökség, a Kirowski Rt., a Carat Hungary és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség – vezetőiből kerülnek ki.