Az online kérdőív négyféle termékhez kapcsolódik: a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, a Casco biztosítás, a lakás- és az utasbiztosítás szerepel a kutatásban. A PBA Praeventio szakértői az előbbi termékeket forgalmazó biztosítókról akarják kideríteni, mennyire elégedettek velük ügyfeleik. A kérdőívben a társaságok személyes-, telefonos-, internetes ügyfélszolgálatáról, a postai úton elküldött dokumentumok célba érkezésének pontosságáról, a szolgáltatás ár/érték arányáról voksolhatnak az emberek. A kutatás sarokpontja a biztosítók kárrendezési folyamatának értékelése, elsősorban a kár megtérítésének gyorsaságával, az ügyintéző munkájának szakmai színvonalával és segítőkészségével összefüggésben.

A kérdőívet – amelynek kérdéseit az NRC piackutató cég auditálta s a nyeremenyjatek.pba.hu oldalon lehet elérni – eddig több mint 11 ezren töltötték ki.