Ezzel a Ford 8,9 %-os piaci részesedést ért el Európában, ami 0,1 százalékkal jobb, mint egy évvel korábban. Most júliusban a Ford márkakereskedői 130.500 gépjárművet adtak át, ami ebben a hónapban 8,7 százalékos piaci részesedésnek felel meg. Ez az eredmény 0,2 százalékponttal jobb, mint 2003 júliusában.
A vállalat eredményeiben igen jelentős szerepet játszottak a kiskereskedelmi eladások, azon belül is a Ford Focus C-MAX sikere. Júliusban 15.300 darab kelt el a Ford egyterűjéből, ami azt is jelenti, hogy 2003 októberi bevezetése óta a Focus C-MAX-ból már több mint 125,000 darabot vett át új tulajdonosa.
Az idei év első hét hónapjában a Ford rekord eladásokat ért el Spanyolországban, Lengyelországban, Magyarországon és Görögországban. Csak júliust tekintve értékesítési csúcsot ért el a Ford Spanyolországban, Magyarországon, Oroszországban és Törökországban. Nagy-Britanniában a Ford Focus már az ötvenedik hónapban volt a legnagyobb darabszámban eladott autó.