Két egymást követő évben immár másodszor szerezte meg a Kalos ezt a dicsőséget. A KDPI-t öt évvel ezelött alapitották és interjúk valamint Korea hat legnagyobb városában, köztük Szöulban is 20 ezer fogyasztót érintő Internetes felmérés alapján határozzák meg. A Kalost a torinoi Italdesign tervezői rajzolták meg.

Alapítójuk és elnökük Giorgetto Giugiaro mondta: „ A Kalos formája egyszerű, de erőteljes vonalai vannak és a rövid túlnyúlásoknak köszönhetően különösen harmonikus. Csak úgy ’van benne valami’. Az egyik tipikus dizájn jellemző a harmadik oldalablak, amely az autót világosabbá, levegősebbé és hosszabbá teszi.”

A Kalos a GM Daewoo legjobban eladható autója Európában. Ez év első hat hónapjában a teljes értékesítés 41 százalékát tette ki. Erhard L. Spranger, a GM Daewoo Europe vezérigazgatója szerint: „A Kalos mindazt megtestesíti, ami a márkánk jellemzője. Nemcsak egy nagyon jól kinéző autó, hanem egyben jól felszerelt is és kiváló ár-érték arányú jármű.”