Az új stratégia szerint a Hyundai és a Kia eltérő jelmondatokkal fog megjelenni a reklámokban.

A Hyundai szlogenje ‘Drive your way’ a vállalat ‘kifinomult és magabiztos’ márkajellemzőit sugallja, míg a Kia „The Power to Suprise” magyar megfelelője ‘A Meglepetés erejével’ jelmondat a Kia márka ‘izgalmas és sokoldalú’ arculatára utal.

Mong-koo Chung, a Hyundai-Kia csoport elnöke kijelentette: “Az új márkaarculatok kialakításával arra törekszünk, hogy a Hyundai és Kia márkákat egymástól és nemzetközi versenytársainktól egyértelműen megkülönböztessük. Biztosak vagyunk abban, hogy a két új arculat egymást erősítve további piaci részesedést fog hozni mindkét márkának, mivel a Hyundai és a Kia két egymástól eltérő, különböző életstílusú vásárlói rétegre koncentrál.”
“Új márkastratégiánkkal a vevői megítélésünket és márkaértékünket tekintve is az autóipar élére szeretnénk kerülni, valamint szeretnénk megteremteni az alapjait annak, hogy a Hyundai-Kia Automotive Group a világ legjobb minőségű autóit gyártó vállalat legyen” – tette hozzá Chung úr.

A Hyundai és a Kia minden üzleti folyamatába – ideértve a fejlesztést, a tervezést, a marketing tevékenységet, az értékesítést és a vevőszolgálatot – be fogja építeni a saját márkastratégiáját, mely egy időben kerül bevezetésre a stratégiai fontosságú régiókban (Egyesült Államok, Európa és Kína). A két vállalat az egyértelmű megkülönböztetés mellett erősíteni kívánja a márkák önálló erejét is. Mindkét vállalat igyekszik tovább bővíteni eredeti vásárlói célcsoportját, melynek keretén belül újabb csúcsminőségű, egymástól különböző termékeket és szolgáltatásokat fognak kifejleszteni. A Hyundai-Kia csoport hosszú távú célja, hogy márkaértékét a világ vezető autógyártói közé emelje. A csoport a márkaérték tekintetében a világ 30 legjobb márkája és öt legjobb autómárkája közé szeretne kerülni.

A Hyundai és a Kia márkák bővülő értékesítésének köszönhetően a Hyundai-Kia Csoport az elmúlt években folyamatosan növelte piaci részesedését, ami tavaly az Egyesült Államokban már meghaladta a 4%-ot.