Júniustól új, 90 lóerős 1.4i 16V motor a C3-asban

Júniustól új, 90 lóerős 1.4i 16V motorral egészül ki a C3 benzinmotor kínálata (1.1i 61 LE; 1.4i 75LE; 1.6i 16V 110LE). A 16 szelepes, 1360 cm3 hengerűrtartalmú erőforrás 90 lóerős maximális teljesítményét 5250 percenkénti fordulaton adja le. Legnagyobb sebessége 180 km/h. A korszerű 16 szelepes változat nemcsak nagyobb teljesítményével különb nyolc szelepes társánál, de alacsonyabb fogyasztásával (6 liter vegyes használat esetén) és CO2 kibocsátásával valamint még csendesebb működésével is. Az új, 90 lóerős 1.4i motor a Citroën C3 SensoDrive váltóval szerelt SX változatával kapható 3.150.000 Ft. alapártól.

Hengerűrtartalom: 1360 cm3
Maximális teljesítmény: 90 LE (5250 ford/perc)
Legnagyobb sebesség: 180 km/h
Fogyasztás (városban, országúton, vegyes): 7,6 l/ 100 km; 5,0 l/ 100 km; 6,0 l/ 100 km
CO2- kibocsátás (városban, országúton, vegyes): 180 g/km; 122 g/km; 143 g/km

A C3 hazai népszerűségét jelzi, hogy a 2003-ban Magyarországon értékesített Citroën személygépkocsik közül minden harmadik ennek a típusnak valamelyik változata. 2002 júniusi bevezetése óta több mint 7120 C3 talált gazdára Magyarországon. legkelendőbb a 75 lóerős, 1.4i motorral szerelt, SX felszereltségű változat.

Július végén érkezik C3 XTR

2004. július végére várható, hogy megjelenik a magyar piacon a Citroën C3 XTR, a méltán népszerű C3 interpretációja. A szabadidő-autókra jellemző robusztus külső formai elemek, illetve a nagyfokú belső variálhatóság és praktikum friss jellemvonásokkal ruházza föl a C3-ast. A kocsi markáns külső átdolgozásával a Citroën új vevőkört vesz célba. A C3 XTR méretes első és hátsó lökhárítói, a kiszélesített kerékívek és a testes küszöbtoldatok, valamint a szintén matt fekete B és C oszlop látványos, vonzó dizájnelemek, amelyek új hangsúlyokat létrehozva teszik sokoldalúbbá és még fiatalosabbá a C3 személyiségét. A belső kialakításra a nagy használati érték, a variálhatóság és a kifinomult megoldások jellemzők. A csomagtartóban újra megjelent az intelligens moduboard, amellyel a raktér igény szerint felosztható, és egyszerűbbé válik az apróbb tárgyak elpakolása is. A családi szabadidő autóban szériafelszereltség a gyerekcsomag is: az első ülések hátulján kis felhajtható asztalka van, a visszapillantó tükör fölött pedig egy másik tükör kapott helyet, amellyel a hátul utazó kisgyerekkel lehet szemkontaktust találni, ami megnyugtatja a gyereket, hiszen úgy érzi, hogy a mama vagy a papa még akkor is vele foglalkozik, amikor vezet. A családi kiruccanások alkalmával nagy könnyebbséget jelent a könnyen kezelhető és mozgatható kereszttartókkal is ellátott tetősín, amely egy tetőboksszal jelentős mértékben növelheti a szállítható csomagok mennyiségét. Mivel a C3 XTR modellt számos szabadidő-autós értékkel ruházta föl a Citroën, a motorpalettát is úgy alakították ki, hogy az autó hosszabb utazásokra is tökéletesen megfeleljen. Ezért a C3 erőforrásai közül csak az erősebb, 16 szelepesek kerülnek az XTR motorterébe: a 90 illetve 110 lóerős 1,4 és 1,6 literes benzinesek, valamint a 92 lóerős 1,4-es HDi dízelmotor.

146 lóerős JUMPER HDi

A Jumper 146 lóerős 2.8 HDi motorral lemezelt furgon, alváz-kabin, alváz-duplakabin, plató-kabin és plató-duplakabin változatokban kapható június 4-től Magyarországon. A Citroën az új 2.8 HDi 146LE, közös nyomócsöves, közvetlen befecskendezésű motorjának nyomatéka 1500 percenkénti fordulatszám mellett 310 Nm. A kiemelkedő motorteljesítmény, amely már a legolcsóbb változatok esetén is adott, elkerülhetővé teszi a túl gyakori sebességváltást, és így nyugodtabb vezetést biztosít. A 146 lóerős JUMPER 2.8 HDI mostantól alapfelszereltségként blokkolásgátlóval szerelt. Hengertérfogat: 2798 cm3 Maximális teljesítmény: 107 kW (146 LE) 3600 percenkénti fordulatszám mellett,. (Elődjétől, a 127LE 2.8 HDi motortól a változtatható turbó és a speciális befecskendezési paraméterek különböztetik meg. A motorhoz 5 fokozatú sebességváltó tartozik.)